Komunikační strategie neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Benišová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49213
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro neziskovou organizaci zabývající se ochranou zvířat. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Je v ní vysvětlen pojem neziskovost, neziskové organizace, marketing takových organizací a v neposlední řadě je zde pozornost věnována ochraně a právům zvířat zejména v České republice. Praktická část obsahuje metodiku šetření konkurence, včetně Porterovy analýzy. Dále je zde proveden kvalitativní výzkum (individuální rozhovory) a kvantitativní výzkum (dotazník). Projektová část má za cíl vytvořit takovou komunikační strategii, jež pomůže zkoumané organizaci zlepšit nynější stav. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
práva a ochrana zvířat
|
cs |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
animal's right
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Non-Profit Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with a design of a communication strategy of non-profit organization which is focused on helping and protecting animals. The theoretical includes theoretical background needed for elaboration of the practical part. The terms non-profit, non-profit organizations, marketing of such organizations are explained here. Last but not least, the theoretical part deals with rights of animals in Czech republic. The practical part deals with analysis of competitors, the Porter analysis is included as well. This part also includes quantitative analysis (questionnaire) and qualitative analysis (individual interviews). In the project part, the outline of the communication strategy can be found that hopes to improve the current state. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56391
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account