Komunikační strategie neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Benišová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49213
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro neziskovou organizaci zabývající se ochranou zvířat. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Je v ní vysvětlen pojem neziskovost, neziskové organizace, marketing takových organizací a v neposlední řadě je zde pozornost věnována ochraně a právům zvířat zejména v České republice. Praktická část obsahuje metodiku šetření konkurence, včetně Porterovy analýzy. Dále je zde proveden kvalitativní výzkum (individuální rozhovory) a kvantitativní výzkum (dotazník). Projektová část má za cíl vytvořit takovou komunikační strategii, jež pomůže zkoumané organizaci zlepšit nynější stav.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject práva a ochrana zvířat cs
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject fundraising en
dc.subject animal's right en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace
dc.title.alternative Communication Strategy of a Non-Profit Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with a design of a communication strategy of non-profit organization which is focused on helping and protecting animals. The theoretical includes theoretical background needed for elaboration of the practical part. The terms non-profit, non-profit organizations, marketing of such organizations are explained here. Last but not least, the theoretical part deals with rights of animals in Czech republic. The practical part deals with analysis of competitors, the Porter analysis is included as well. This part also includes quantitative analysis (questionnaire) and qualitative analysis (individual interviews). In the project part, the outline of the communication strategy can be found that hopes to improve the current state.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56391
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
benišová_2020_dp.pdf 5.426Mb PDF View/Open None
benišová_2020_op.doc 230Kb Unknown View/Open None
benišová_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account