Komunikační strategie neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie neziskové organizace |
Autor: |
Benišová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro neziskovou organizaci zabývající se ochranou zvířat. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Je v ní vysvětlen pojem neziskovost, neziskové organizace, marketing takových organizací a v neposlední řadě je zde pozornost věnována ochraně a právům zvířat zejména v České republice. Praktická část obsahuje metodiku šetření konkurence, včetně Porterovy analýzy. Dále je zde proveden kvalitativní výzkum (individuální rozhovory) a kvantitativní výzkum (dotazník). Projektová část má za cíl vytvořit takovou komunikační strategii, jež pomůže zkoumané organizaci zlepšit nynější stav. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49213
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet