Uživatelské testování webu www.dewaltcentrum.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uživatelské testování webu www.dewaltcentrum.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bačová, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:00Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:00Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49158
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá uživatelským testováním webu www.dewaltcentrum.cz. Teoretická část práce je zaměřena vysvětlení základních pojmů z oblasti online marketingu a některých jeho nástrojů. Druhá polovina teoretické části se zabývá vysvětlením pojmů z oblasti user experience. Patří sem také stanovení výzkumných otázek a metod. Analytická část se věnuje především analýze získaných dat z uživatelského testování, které jsou poté v projektové části využity k návrhu optimalizace webu.
dc.format 74 s. (121 201 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject user experience cs
dc.subject UX cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject user testing cs
dc.subject web design cs
dc.subject user experience en
dc.subject UX en
dc.subject online marketing en
dc.subject user testing en
dc.subject web design en
dc.title Uživatelské testování webu www.dewaltcentrum.cz
dc.title.alternative User Testing of the Website www.dewaltcentrum.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This master's thesis is focused on the user testing of the webshite www.dewaltcentrum.cz. Theoretical part is focused on the explanation on basic terms from the field of online marketing, some of it's tools. Second half of the theoretical part is focused on terms from the field of UX. This section also contains the assessment of research questions and methods. The analytical part is focused of the analysis of data gained through user testing. That is also used in the project part to make suggestions for further optimization of the website.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56309
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bačová_2020_dp.pdf 2.131Mb PDF View/Open None
bačová_2020_op.docx 123.2Kb Unknown View/Open None
bačová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account