Uživatelské testování webu www.dewaltcentrum.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uživatelské testování webu www.dewaltcentrum.cz |
Autor: |
Bačová, Michaela
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá uživatelským testováním webu www.dewaltcentrum.cz. Teoretická část práce je zaměřena vysvětlení základních pojmů z oblasti online marketingu a některých jeho nástrojů. Druhá polovina teoretické části se zabývá vysvětlením pojmů z oblasti user experience. Patří sem také stanovení výzkumných otázek a metod. Analytická část se věnuje především analýze získaných dat z uživatelského testování, které jsou poté v projektové části využity k návrhu optimalizace webu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49158
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56309
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet