Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Janoutová, Magdalena
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:33:55Z
dc.date.available 2010-07-16T06:33:55Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4893
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti, např. oblast právní regulace reklamy. Dalšími tématy jsou etická dimenze reklamy zaměřené na děti, etická samoregulace a společenská odpovědnost reklamy. V souvislosti s výrazným vlivem masových médií v postmoderní materiálně saturované společnosti a s potřebou zvyšování mediální gramotnosti populace, především dětí, je v této práci patřičný prostor věnován mediální výchově jako nové součásti koncepce vzdělávacího procesu na českých základních a středních školách. cs
dc.format 104 s., 55 s. příloh. cs
dc.format.extent 1705458 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject děti cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject etika reklamy cs
dc.subject společenská odpovědnost reklamy cs
dc.subject mediální gramotnost cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject vzdělávací proces cs
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communication en
dc.subject children en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject ethical dimension of advertising en
dc.subject social responsibility advertising en
dc.subject medial literacy en
dc.subject medial education en
dc.subject educational process en
dc.title Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti cs
dc.title.alternative Tools oriented on suppression of negative advertising effect on children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The diploma work describes an influence of advertising on children and her possible negative impact on child's audience, that is a special group from standpoint of advertising effect. It exemplifies, that advertisement as part of marketing communication has efficient tools to interference child's psyche, to form customs and life style. The work explains some tools oriented on suppression of negative advertising effect on children, e.g. on the field of law advertising regulation. There are another work topics: ethical dimension of advertising intent on children, ethical self-regulation and social responsibility advertising. In connection with expressive effect of mass media in post-modern material saturated communities and with needs of raising medial literacy population, above all children, the work pays attention to medial education as a new part of educational process on Czech basic and secondary school. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4941
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
janoutová_2007_dp.pdfBlocked 1.626Mb PDF View/Open
janoutová_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
janoutová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account