dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Janoutová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:33:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T06:33:55Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4893
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti, např. oblast právní regulace reklamy. Dalšími tématy jsou etická dimenze reklamy zaměřené na děti, etická samoregulace a společenská odpovědnost reklamy. V souvislosti s výrazným vlivem masových médií v postmoderní materiálně saturované společnosti a s potřebou zvyšování mediální gramotnosti populace, především dětí, je v této práci patřičný prostor věnován mediální výchově jako nové součásti koncepce vzdělávacího procesu na českých základních a středních školách. |
cs |
dc.format |
104 s., 55 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1705458 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
etika reklamy
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost reklamy
|
cs |
dc.subject |
mediální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
advertising regulation
|
en |
dc.subject |
ethical dimension of advertising
|
en |
dc.subject |
social responsibility advertising
|
en |
dc.subject |
medial literacy
|
en |
dc.subject |
medial education
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.title |
Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti |
cs |
dc.title.alternative |
Tools oriented on suppression of negative advertising effect on children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work describes an influence of advertising on children and her possible negative impact on child's audience, that is a special group from standpoint of advertising effect. It exemplifies, that advertisement as part of marketing communication has efficient tools to interference child's psyche, to form customs and life style. The work explains some tools oriented on suppression of negative advertising effect on children, e.g. on the field of law advertising regulation. There are another work topics: ethical dimension of advertising intent on children, ethical self-regulation and social responsibility advertising. In connection with expressive effect of mass media in post-modern material saturated communities and with needs of raising medial literacy population, above all children, the work pays attention to medial education as a new part of educational process on Czech basic and secondary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4941
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|