Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti |
Autor: |
Janoutová, Magdalena
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti, např. oblast právní regulace reklamy. Dalšími tématy jsou etická dimenze reklamy zaměřené na děti, etická samoregulace a společenská odpovědnost reklamy. V souvislosti s výrazným vlivem masových médií v postmoderní materiálně saturované společnosti a s potřebou zvyšování mediální gramotnosti populace, především dětí, je v této práci patřičný prostor věnován mediální výchově jako nové součásti koncepce vzdělávacího procesu na českých základních a středních školách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4893
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4941
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet