Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
Autor: Janoutová, Magdalena
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti, např. oblast právní regulace reklamy. Dalšími tématy jsou etická dimenze reklamy zaměřené na děti, etická samoregulace a společenská odpovědnost reklamy. V souvislosti s výrazným vlivem masových médií v postmoderní materiálně saturované společnosti a s potřebou zvyšování mediální gramotnosti populace, především dětí, je v této práci patřičný prostor věnován mediální výchově jako nové součásti koncepce vzdělávacího procesu na českých základních a středních školách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4893
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4941


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janoutová_2007_dp.pdfZablokované 1.626Mb PDF
janoutová_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janoutová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet