Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kolářová, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Terazová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48913
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje analýze online marketingu neziskové organizace Středisko rané péče EDUCO Zlín z. s. Cílem práce bylo provést celkovou analýzu online marketingu organizace včetně vypracování doporučení pro jeho zefektivnění. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti online marketingu a neziskových organizací. Na tyto poznatky navazuje kompletní analýza online marketingu vybrané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracováno doporučení pro efektivnější využívání online marketingu a s tím související lepší postavení organizace |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webová stránká
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
a non-profit organization
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.title |
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Online Marketing of the Selected Non-Profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of online marketing of the non-profit organization Center for Early Care EDUCO Zlín z. S. The work first summarizes the most important theoretical knowledge in the field of online marketing and non-profit organizations. These findings are followed by a complete analysis of online marketing of the selected company. Based on the identified situation, a recommendation is developed for more effective use of online marketing and the related better position of the organization. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55725
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account