Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kolářová, Vendula
dc.contributor.author Terazová, Eva
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48913
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje analýze online marketingu neziskové organizace Středisko rané péče EDUCO Zlín z. s. Cílem práce bylo provést celkovou analýzu online marketingu organizace včetně vypracování doporučení pro jeho zefektivnění. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti online marketingu a neziskových organizací. Na tyto poznatky navazuje kompletní analýza online marketingu vybrané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracováno doporučení pro efektivnější využívání online marketingu a s tím související lepší postavení organizace
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webová stránká cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject online marketing en
dc.subject a non-profit organization en
dc.subject social networks en
dc.subject website en
dc.subject e-mail marketing en
dc.title Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
dc.title.alternative Analysis of Online Marketing of the Selected Non-Profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of online marketing of the non-profit organization Center for Early Care EDUCO Zlín z. S. The work first summarizes the most important theoretical knowledge in the field of online marketing and non-profit organizations. These findings are followed by a complete analysis of online marketing of the selected company. Based on the identified situation, a recommendation is developed for more effective use of online marketing and the related better position of the organization.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55725
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
terazová_2020_dp.pdf 3.825Mb PDF View/Open None
terazová_2020_op.docx 23.70Kb Unknown View/Open None
terazová_2020_vp.docx 22.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account