Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace |
Autor: |
Terazová, Eva
|
Vedoucí: |
Kolářová, Vendula
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje analýze online marketingu neziskové organizace Středisko rané péče EDUCO Zlín z. s. Cílem práce bylo provést celkovou analýzu online marketingu organizace včetně vypracování doporučení pro jeho zefektivnění. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti online marketingu a neziskových organizací. Na tyto poznatky navazuje kompletní analýza online marketingu vybrané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracováno doporučení pro efektivnější využívání online marketingu a s tím související lepší postavení organizace |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48913
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55725
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet