Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Autor: Terazová, Eva
Vedoucí: Kolářová, Vendula
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje analýze online marketingu neziskové organizace Středisko rané péče EDUCO Zlín z. s. Cílem práce bylo provést celkovou analýzu online marketingu organizace včetně vypracování doporučení pro jeho zefektivnění. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti online marketingu a neziskových organizací. Na tyto poznatky navazuje kompletní analýza online marketingu vybrané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracováno doporučení pro efektivnější využívání online marketingu a s tím související lepší postavení organizace
URI: http://hdl.handle.net/10563/48913
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55725


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
terazová_2020_dp.pdf 3.825Mb PDF Zobrazit/otevřít None
terazová_2020_op.docx 23.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
terazová_2020_vp.docx 22.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet