Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Plichtová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48904
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících chování spotřebitele, nakupování na internetu, typologie spotřebitele a rozhodovací proces spotřebitele. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky marketingového průzkumu. Dle zjištěných informací byly sestaveny návrhy a doporučení směřující ke zlepšení služeb provozovatelů internetových obchodů s kynologickými potřebami, úpravy sortimentu nabízených produktů, zlepšení reklamního působení na zákazníka a k získání většího množství zákazníků. |
|
dc.format |
87 s. (111 732 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
kynologické potřeby
|
cs |
dc.subject |
typologie spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
Consumer behavior
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
online shop
|
en |
dc.subject |
cynology commodity
|
en |
dc.subject |
typology of consumer
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Factors Shaping Customer's Behavior in Buying Cynology Commodity on the Internet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumers behaviour while buying cynology products on the Internet. The goal was to find out which factors influence customers while they are shopping on the Internet. The problem was solved by using questionaire and then by analyzing the answers. Bachelor thesis has been divided into two main parts. In the theoretical part are aimed subjects about customer behaviour, online shopping, typology of consumers and decision-making process. The practical part contain results of marketing research. From detected information were made proposition and recommendation oriented in improving online cynology commodity sellers services, editing assortment of offered products, improving advertising impact on customer and enlargement number of customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55713
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account