Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Autor: Plichtová, Kateřina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících chování spotřebitele, nakupování na internetu, typologie spotřebitele a rozhodovací proces spotřebitele. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky marketingového průzkumu. Dle zjištěných informací byly sestaveny návrhy a doporučení směřující ke zlepšení služeb provozovatelů internetových obchodů s kynologickými potřebami, úpravy sortimentu nabízených produktů, zlepšení reklamního působení na zákazníka a k získání většího množství zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48904
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55713


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plichtová_2021_dp.pdf 3.761Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plichtová_2021_op.docx 31.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plichtová_2021_vp.docx 31.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet