Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Strnadlová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:32:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4888
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o." Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost ADIP, spol. s r. o., je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Je také zhodnocena marketingová komunikace firmy a uvedeny její slabé a silné stránky. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu marketingové komunikace v e-prostředí ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. |
cs |
dc.format |
113 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1698717 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communication in the e-environment of the company ADIP Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánek, Radek |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis is elaborated on the topic "Project of marketing communication in the e-environment of the company ADIP Ltd.'q The theoretical part is worked out on the basis of available sources. It also describes the terms relating to the area of the marketing communication and the marketing communication in the e-environment. The practical part includes description of the company ADIP Ltd, analysis its competitors, SWOT and STEP analysis. In addition, the current marketing communication of the company is evaluated as well as its Strenghts and Weaknesses. The final part of the thesis contains project of e-marketing communication in the company and considers the costs and risks, which can eventually threaten the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5863
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account