Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o. |
Autor: |
Strnadlová, Lenka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o." Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost ADIP, spol. s r. o., je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Je také zhodnocena marketingová komunikace firmy a uvedeny její slabé a silné stránky. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu marketingové komunikace v e-prostředí ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4888
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5863
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet