Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Jurošová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48885
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku. |
|
dc.format |
77 s. (92 979 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v marketingu
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
new trends in marketing
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.title |
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku |
|
dc.title.alternative |
New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the current state of marketing communications, benchmarking, BCG matrix and SWOT analysis. Based on the results of the analysis and questionnaire survey, research questions are answered, and suggestions and recommendations are formulated to improve marketing communication of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55694
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account