Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Autor: Jurošová, Marie
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48885
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurošová_2020_dp.pdf 1.826Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurošová_2020_op.docx 22.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurošová_2020_vp.docx 36.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet