Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku |
Autor: |
Jurošová, Marie
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48885
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet