Vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:30:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T06:30:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4881
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vlivem moderní prezentační techniky na názornost výuky počítačové gramotnosti při vzdělávání dospělých. Pro tento účel definuje pojem počítačové gramotnosti a popisuje její dnešní stav v české společnosti. Dle stanovených kritérií je vybrán kurz vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti. V praktické části práce je na základě dotazníkového šetření statisticky vyhodnocena vhodnost použití moderní prezentační techniky při výuce daného kurzu. Na základě těchto dat byl vytvořen manuál lektora. Práce též obsahuje popis cvičných dat vytvořených jako podporu výuky. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
3751690 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Computer literacy
|
en |
dc.subject |
Dataprojector
|
en |
dc.subject |
eBeam
|
en |
dc.subject |
Vizualizer
|
en |
dc.subject |
Lectors manual
|
en |
dc.subject |
Počítačová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Dataprojektor
|
cs |
dc.subject |
eBeam
|
cs |
dc.subject |
Vizualizér
|
cs |
dc.subject |
Manuál lektora
|
cs |
dc.title |
Vzdělávání dospělých v oblasti počítačové gramotnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Education in computer literacy for adult |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Valvoda, Michal |
|
dc.date.accepted |
2007-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This text treats about effects of modern presentation technology to education in computer literacy for adult, selected acceptable definitions of computer literacy and the computer level, too. In case of criteria is selected best course for training computer literacy. In practical part of this text is statistic data evaluation of ask form about effects of new presentation technologies on process of education in computer area. This data evaluation is used for preparing the lectors manual. As a support of education is also make the training data bank. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/77
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
6986
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
počítačová gramotnost
|
cs |
local.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
local.subject |
lektorství (vzdělávání)
|
cs |
local.subject |
computer literacy
|
en |
local.subject |
adult learning
|
en |
local.subject |
lectorship (education)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account