Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Kopčilová, Denisa
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48810
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu Taťána v Luhačovicích. Cílem práce je navrhnout zlepšení nástrojů marketingové komunikace Penzionu Taťána, které by pomohly zvýšit povědomí o tomto penzionu. V teoretické části jsou vymezeny odborné pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a situační analýzy. Výstupem praktické části je PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový výzkum formou dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace a na konci této části je SWOT analýza. Na základě těchto analýz jsou navržena výsledná doporučení a řešení změn.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace ve službách cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication in services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s analysis of the competition en
dc.title Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Penzion Taťána
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the marketing communications of the Penzion Taťána in Luhačovice. The objective of this thesis is to propose improvements to the marketing communication tools of the Penzion Taťána, which would help increase awareness of this pension. The theoretical part discusses the work-specific concepts such as the marketing, marketing mix, marketing communication and situational analysis. The output of the practical part is the PEST analysis, Porter´s analysis of the competition, marketing research realized in the form of a questionnaire survey, analysis of marketing communication and also SWOT analysis. On these analyses are based the proposed recommendations and solutions of changes.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55588
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-30


Files in this item

Files Size Format View Description
kopčilová_2020_dp.pdf 2.037Mb PDF View/Open None
kopčilová_2020_op.docx 22.48Kb Unknown View/Open None
kopčilová_2020_vp.docx 22.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account