Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána |
Autor: |
Kopčilová, Denisa
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu Taťána v Luhačovicích. Cílem práce je navrhnout zlepšení nástrojů marketingové komunikace Penzionu Taťána, které by pomohly zvýšit povědomí o tomto penzionu. V teoretické části jsou vymezeny odborné pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a situační analýzy. Výstupem praktické části je PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový výzkum formou dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace a na konci této části je SWOT analýza. Na základě těchto analýz jsou navržena výsledná doporučení a řešení změn. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48810
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55588
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet