Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Alföldiová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:45Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:45Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48805
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED. Cílem je zjištění současného stavu marketingové komunikace společnosti, objevení případných nedostatků a navržení možností pro zlepšení. Problém byl nejdříve řešen analýzou současného stavu marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále bylo použito metod SWOT, Porterovy a PEST analýzy pro zhodnocení marketingového prostředí a postavení cestovní kanceláře na trhu. V práci byly doporučeny tři návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
63 s. (78 501 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
analýza prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
environment analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Travel Agency FLY UNITED s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Švarcová, Jena |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the travel agency FLY UNITED. The aim is to find out the current state of the company´s marketing communication, to identify possible shortcomings and to suggest opportunities for improvement. The problem was first solved by analysing the current state of the marketing mix and communication mix. The also used SWOT methods, Porter´s, PEST analysis to evaluate the marketing environment and the market position of the travel agency. Three suggestions for improvement were recommended in the work marketing communications. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55566
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account