Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o. |
Autor: |
Alföldiová, Eliška
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED. Cílem je zjištění současného stavu marketingové komunikace společnosti, objevení případných nedostatků a navržení možností pro zlepšení. Problém byl nejdříve řešen analýzou současného stavu marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále bylo použito metod SWOT, Porterovy a PEST analýzy pro zhodnocení marketingového prostředí a postavení cestovní kanceláře na trhu. V práci byly doporučeny tři návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48805
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55566
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet