Komunikační strategie města Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Dudomai, Zdeňka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:39Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:39Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48667
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii města Zlína, a to jakým způsobem komunikuje s občany. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány termíny jako marketingové prostředí obce, komunikační mix a vztahy s veřejností. V praktické části je popsána současná komunikační strategie města Zlína a je zde vytvořen návrh na zlepšení. V práci je využita SWOT analýza a marketingový výzkum, a to metoda dotazníkového šetření.
dc.format 66 s. (8 378 znaků),
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject vztah s veřejností cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketing obce cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject Zlín en
dc.subject public relations en
dc.subject strategy en
dc.subject municipal marketing en
dc.title Komunikační strategie města Zlín
dc.title.alternative Communication Strategy for the City of Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kučera, Filip
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the communication strategy of the Zlín city and how it communicates with citizens. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as the marketing environment of the municipality, communication mix and public relations. The practical part describes the current communication strategy of the Zlín city and also there is a suggestion for improvement in this part. In the bachelor thesis is used SWOT analysis and marketing research, specifically the method of questionnaire survey.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public economics and administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 55390
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-29


Files in this item

Files Size Format View Description
dudomai_2020_dp.pdf 8.831Mb PDF View/Open None
dudomai_2020_op.docx 31.03Kb Unknown View/Open None
dudomai_2020_vp.docx 30.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account