Komunikační strategie města Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie města Zlín |
Autor: |
Dudomai, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii města Zlína, a to jakým způsobem komunikuje s občany. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány termíny jako marketingové prostředí obce, komunikační mix a vztahy s veřejností. V praktické části je popsána současná komunikační strategie města Zlína a je zde vytvořen návrh na zlepšení. V práci je využita SWOT analýza a marketingový výzkum, a to metoda dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48667
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet