Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Krejčí, Marcela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48609
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem týkajícím se vzdělávání dospělých, studiem oboru Sociální pedagogiky a motivací ke studiu sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část se věnuje postavením jedince v procesu formálního vzdělávání, zaměřuje se na studijní obor Sociální pedagogika a definuje profesi sociálního pedagoga a jeho uplatnění. V závěru teoretické části je rozebrána motivace, motiv, potřeba a zejména motivace ke studiu. V empirické části je prezentována koncepce a vyhodnocení elektronického dotazníkové šetření, kde cílovou skupinou jsou studenti oboru Sociální pedagogiky kombinované formy studia. Primárním cílem kvantitativního výzkumu bylo zjistit, co motivovalo studenty sociální pedagogiky k tomu začít studovat na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject motivace cs
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject social educator en
dc.subject adult education en
dc.subject motivation en
dc.title Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
dc.title.alternative The Motivation to study Social Pedagogy in the combined form at Tomas Bata University in Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The task of my abstracts deals with the theme regarding education of adults, study in the field of Social pedagogy and motivation for studying of Social pedagogy at Tomaš Baťa University in Zlín. The theoretical part deals with the position of an individual in the process of formal education, it is focused on the subject of Social pedagogy and it defines the profession of the social educationalist and his/her subsequent vocation. At the end of the theoretical part motivations, motifs, requirements and especially a motivation for studies are analyzed. In the empirical part the conception and the evaluation of the questionnaire survey is presented, where the target group are students of the combined form of Social pedagogy. The primary aim of the quality survey was to determine what motivated the student of Social pedagogy to start their studies at Tomáš Baťa University in Zlin.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55286
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2020_dp.pdf 1.341Mb PDF View/Open None
krejčí_2020_op.doc 55Kb Unknown View/Open None
krejčí_2020_vp.docx 16.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account