Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Krejčí, Marcela
Vedoucí: Hrnčiříková, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem týkajícím se vzdělávání dospělých, studiem oboru Sociální pedagogiky a motivací ke studiu sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část se věnuje postavením jedince v procesu formálního vzdělávání, zaměřuje se na studijní obor Sociální pedagogika a definuje profesi sociálního pedagoga a jeho uplatnění. V závěru teoretické části je rozebrána motivace, motiv, potřeba a zejména motivace ke studiu. V empirické části je prezentována koncepce a vyhodnocení elektronického dotazníkové šetření, kde cílovou skupinou jsou studenti oboru Sociální pedagogiky kombinované formy studia. Primárním cílem kvantitativního výzkumu bylo zjistit, co motivovalo studenty sociální pedagogiky k tomu začít studovat na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48609
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 55286


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krejčí_2020_dp.pdf 1.341Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krejčí_2020_op.doc 55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krejčí_2020_vp.docx 16.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet