Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně |
Autor: |
Krejčí, Marcela
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem týkajícím se vzdělávání dospělých, studiem oboru Sociální pedagogiky a motivací ke studiu sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část se věnuje postavením jedince v procesu formálního vzdělávání, zaměřuje se na studijní obor Sociální pedagogika a definuje profesi sociálního pedagoga a jeho uplatnění. V závěru teoretické části je rozebrána motivace, motiv, potřeba a zejména motivace ke studiu. V empirické části je prezentována koncepce a vyhodnocení elektronického dotazníkové šetření, kde cílovou skupinou jsou studenti oboru Sociální pedagogiky kombinované formy studia. Primárním cílem kvantitativního výzkumu bylo zjistit, co motivovalo studenty sociální pedagogiky k tomu začít studovat na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48609
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
55286
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet