Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Majtnerová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:54Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:54Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48537
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických východisek pro část praktickou. Cílem praktické části byla analýza současné marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. V rámci této části bylo využito kvalitativního výzkumu formou polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů společnosti a vybraných situačních marketingových analýz. Výsledky z těchto analýz sloužily pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jako součást navrženého projektu byla vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 121 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální agentura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Digital agency en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Advertising en
dc.subject Promotion en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical basis for practical part of the theses. The aim of practical part was an analysis of present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. In this part was used qualitative research due semistandardized interview, analysis of secondary data of internal company sources and repre-sentative situational marketing analysis. Results of these analysis were used to create project aimed at improved of marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The project contains time, expenses and threats analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55199
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
majtnerová_2020_dp.pdf 5.127Mb PDF View/Open None
majtnerová_2020_op.docx 24.90Kb Unknown View/Open None
majtnerová_2020_vp.docx 24.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account