Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Majtnerová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:54Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48537
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických východisek pro část praktickou. Cílem praktické části byla analýza současné marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. V rámci této části bylo využito kvalitativního výzkumu formou polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů společnosti a vybraných situačních marketingových analýz. Výsledky z těchto analýz sloužily pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jako součást navrženého projektu byla vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
121 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální agentura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Digital agency
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical basis for practical part of the theses. The aim of practical part was an analysis of present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. In this part was used qualitative research due semistandardized interview, analysis of secondary data of internal company sources and repre-sentative situational marketing analysis. Results of these analysis were used to create project aimed at improved of marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The project contains time, expenses and threats analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55199
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account