Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Majtnerová, Lucie
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických východisek pro část praktickou. Cílem praktické části byla analýza současné marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. V rámci této části bylo využito kvalitativního výzkumu formou polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů společnosti a vybraných situačních marketingových analýz. Výsledky z těchto analýz sloužily pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jako součást navrženého projektu byla vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48537
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55199
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet