dc.contributor.advisor |
Krystoň, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Haratková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:52Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48491
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá potenciál zážitkového učení v oblasti edukace dospělých. Práce má deskriptivní charakter a je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nachází vymezení základních pojmů, jako je celoživotní učení, edukace dospělých, volný čas a vysvětlení zaměňovaného pojmu zážitková pedagogika. Další teoretický úsek se zabývá přímo zážitkovým učením, definuje nám jeho cíle, specifika a význam na základě odborné literatury. Pro realizaci praktické části byl vybrán smíšený výzkum, pro který bylo využito dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum měl za úkol naplnit cíle práce odpovědět na výzkumné otázky (míra povědomí o nabídce, zájem, efektivita). |
|
dc.format |
65 s. (72 284 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
edukace dospělých
|
cs |
dc.subject |
zážitkové učení
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
zážitek
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
experience learning
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.title |
Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých |
|
dc.title.alternative |
The Potencial of Experiental Learning in Adult Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis researches the potential of experiential learning in the part of adult education. The work has a descriptive character and it is divided into two parts: the theoretical and the practical part. The theoretical part contains definitions of basic terms such as lifelong learning, adult education, leisure time and the explanation of the confusing definition of experiential pedagogy. The next theoretical part is just about the experiential learning, it defines its goals, specifics and meanings based on the literature. The practical part uses the mixed research, which includes the questionnaire survey and semi-structured interviews. The research goal was to accomplish the goals of the thesis, response to the research questions (the level of awareness about the offer, interest, efficiency). |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55146
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|