Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých |
Autor: |
Haratková, Martina
|
Vedoucí: |
Krystoň, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá potenciál zážitkového učení v oblasti edukace dospělých. Práce má deskriptivní charakter a je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nachází vymezení základních pojmů, jako je celoživotní učení, edukace dospělých, volný čas a vysvětlení zaměňovaného pojmu zážitková pedagogika. Další teoretický úsek se zabývá přímo zážitkovým učením, definuje nám jeho cíle, specifika a význam na základě odborné literatury. Pro realizaci praktické části byl vybrán smíšený výzkum, pro který bylo využito dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum měl za úkol naplnit cíle práce odpovědět na výzkumné otázky (míra povědomí o nabídce, zájem, efektivita). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48491
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55146
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet