dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kolesár, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48481
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PPC Reklama
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
5C analýza
|
cs |
dc.subject |
Reklama ve vyhledávačích
|
cs |
dc.subject |
PPC Advertisement
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Online marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
5C analysis
|
en |
dc.subject |
Search engine advertising
|
en |
dc.title |
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads |
|
dc.title.alternative |
Design and Optimization of PPC Campaigns for Exit Room Zlín in Programs Sklik and Google Ads |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is focusing on the project of online marketing communication in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search engines for the selected company. The analytical part characterizes the company, then all the necessary analyzes are drown up, such as 5C analysis, analysis in Google Analytics and SWOT analysis. The project part then discusses the initial setup of marketing systems and their interconnection, followed by the creation of campaigns, their optimization and evaluation. At the end of the project part, there is an evaluation by cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55133
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|