Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kolesár, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48481
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou.
dc.format 99
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PPC Reklama cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Online marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject 5C analýza cs
dc.subject Reklama ve vyhledávačích cs
dc.subject PPC Advertisement en
dc.subject SEO en
dc.subject Online marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject 5C analysis en
dc.subject Search engine advertising en
dc.title Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
dc.title.alternative Design and Optimization of PPC Campaigns for Exit Room Zlín in Programs Sklik and Google Ads
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The master thesis is focusing on the project of online marketing communication in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search engines for the selected company. The analytical part characterizes the company, then all the necessary analyzes are drown up, such as 5C analysis, analysis in Google Analytics and SWOT analysis. The project part then discusses the initial setup of marketing systems and their interconnection, followed by the creation of campaigns, their optimization and evaluation. At the end of the project part, there is an evaluation by cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55133
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kolesár_2020_dp.pdf 5.350Mb PDF View/Open None
kolesár_2020_op.docx 24.50Kb Unknown View/Open None
kolesár_2020_vp.docx 31.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account