Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads |
Autor: |
Kolesár, Michal
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48481
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55133
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet