Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Autor: Kolesár, Michal
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik, dále jsou provedeny všechny potřebné analýzy jako byla analýza 5C, analýza v Google Analytics a SWOT Analýza. V projektové části je pak rozebráno úvodní nastavení marketingových systémů a jejich propojení, následně tvorba kampaní, jejich optimalizace a vyhodnocení. Na konci projekto-vé části se následně projekt zhodnotí nákladovou, rizikovou a časovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48481
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55133


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kolesár_2020_dp.pdf 5.350Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kolesár_2020_op.docx 24.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kolesár_2020_vp.docx 31.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet