Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Husička, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48473
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Prak-tická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketin-gový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou charakterizovány vybrané marketingové analýzy a nové trendy v komunikaci. Teoretická část slouží jako podklad pro zpracování analytické a projektové části. První kapitola praktické části je věnována představení společ-nosti. Následuje analýza marketingové komunikace, prostředí a mixu. Projektová část vy-chází ze zjištěných analýz a zabývá se tvorbou projektu na zlepšení marketingové komuni-kace. Závěrem je projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. Následně je pro-vedeno vyhodnocení projektu. |
|
dc.format |
109 s. (199 679) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
společnost CHLADNÍČEK autodíly
|
cs |
dc.subject |
s.r.o
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
company CHLADNÍČEK autodíly
|
en |
dc.subject |
s.r.o
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improving the Marketing Communication in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis is focused on improving marketing communication in the company CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytic and project part. The theoretical part de-fines marketing mix and marketing communication. Furthermore, are characterized selected marketing analyzes and new trends in communication. The theoretical part is used as a base for processing the analytical and project part. The first chapter of the practical part is focused on the introduction of the company. Then analysis of marketing communication, environment and mix follows. The project part is based on the researched analysis and deals with a project to improve marketing communication. Finally, the project is subjected to time, cost and risk analysis. After that, the project is evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55124
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account