Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Husička, Jan
|
Vedoucí: |
Vydrová, Janka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Prak-tická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketin-gový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou charakterizovány vybrané marketingové analýzy a nové trendy v komunikaci. Teoretická část slouží jako podklad pro zpracování analytické a projektové části. První kapitola praktické části je věnována představení společ-nosti. Následuje analýza marketingové komunikace, prostředí a mixu. Projektová část vy-chází ze zjištěných analýz a zabývá se tvorbou projektu na zlepšení marketingové komuni-kace. Závěrem je projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. Následně je pro-vedeno vyhodnocení projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48473
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55124
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet