Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Beránková, Jitka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48472
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace. Praktická část práce zahrnuje představení společnosti, analýzu současného stavu sociálních sítí Facebook a Instagram s porovnáním stavu sociálních sítí konkurenčních obchodů. Součástí praktické části je SWOT analýza sociálních sítí společnosti Obujtese, ze které vychází návrh na zlepšení marketingové komunikace a placených kampaní na sociálních sítích společnosti Obujtese. Návrh projektu je v závěru práce kriticky zhodnocen z hlediska nákladové, časové a rizikové analýzy.
dc.format 100s. ( 128 516 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative Project of Using Social Networks to Improve Marketing Communication of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bartók, Ottó
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated In my diploma work I focuse on marketing communication on social network. The project is focused on improovment of marketing communication on social network of Brand shoes trade - Obujtese. My work is divided to two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with knowlege of social network, new trends on social media and shows possibilities of promotion. The practical part includes introduction of the company, analysis of current situation of Facebook and Instagram in comparison with competitors. The part of practical part is SWOT analysis of social network. In the conclusion of my work, there is a draft for the best result from the viewpoint of expenses, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55122
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
beránková_2020_dp.pdf 35.89Mb PDF View/Open None
beránková_2020_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
beránková_2020_vp.docx 31.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account