Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Beránková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48472
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace. Praktická část práce zahrnuje představení společnosti, analýzu současného stavu sociálních sítí Facebook a Instagram s porovnáním stavu sociálních sítí konkurenčních obchodů. Součástí praktické části je SWOT analýza sociálních sítí společnosti Obujtese, ze které vychází návrh na zlepšení marketingové komunikace a placených kampaní na sociálních sítích společnosti Obujtese. Návrh projektu je v závěru práce kriticky zhodnocen z hlediska nákladové, časové a rizikové analýzy. |
|
dc.format |
100s. ( 128 516 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Networks to Improve Marketing Communication of Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartók, Ottó |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma work I focuse on marketing communication on social network. The project is focused on improovment of marketing communication on social network of Brand shoes trade - Obujtese. My work is divided to two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with knowlege of social network, new trends on social media and shows possibilities of promotion. The practical part includes introduction of the company, analysis of current situation of Facebook and Instagram in comparison with competitors. The part of practical part is SWOT analysis of social network. In the conclusion of my work, there is a draft for the best result from the viewpoint of expenses, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55122
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account