Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy |
Autor: |
Beránková, Jitka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace. Praktická část práce zahrnuje představení společnosti, analýzu současného stavu sociálních sítí Facebook a Instagram s porovnáním stavu sociálních sítí konkurenčních obchodů. Součástí praktické části je SWOT analýza sociálních sítí společnosti Obujtese, ze které vychází návrh na zlepšení marketingové komunikace a placených kampaní na sociálních sítích společnosti Obujtese. Návrh projektu je v závěru práce kriticky zhodnocen z hlediska nákladové, časové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48472
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55122
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet