Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Autor: Beránková, Jitka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace. Praktická část práce zahrnuje představení společnosti, analýzu současného stavu sociálních sítí Facebook a Instagram s porovnáním stavu sociálních sítí konkurenčních obchodů. Součástí praktické části je SWOT analýza sociálních sítí společnosti Obujtese, ze které vychází návrh na zlepšení marketingové komunikace a placených kampaní na sociálních sítích společnosti Obujtese. Návrh projektu je v závěru práce kriticky zhodnocen z hlediska nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48472
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55122


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
beránková_2020_dp.pdf 35.89Mb PDF Zobrazit/otevřít None
beránková_2020_op.docx 24.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
beránková_2020_vp.docx 31.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet