dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Směšná, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48467
|
|
dc.description.abstract |
Personální marketing je důležitou oblastí zejména při tvorbě dobrého jména organizace, což tvoří základ pro získávání zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Hlavním cílem diplomové práce bylo provést analýzu současného stavu a následně navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení úrovně personálního marketingu ve vybrané firmě. Analýza současného stavu personálního marketingu byla zpracována na základě rozhovorů, personálních ukazatelů, rozboru interních materiálů a dotazníkového šetření. Vyhodnocení dotazníků bylo provedeno pomocí popisné statistiky a regresní analýzy. Bylo zjištěno, že významný vliv na atraktivitu zaměstnavatele má odměňování a hodnocení zaměstnanců. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity firmy jako zaměstnavatele, stabilizaci stávajících zaměstnanců a rozšíření povědomí o firmě. Celkové náklady projektu byly odhadnuty přibližně na 245 000 Kč. Začátek projektu byl stanoven na 2. listopadu 2020 a předpokládané datum ukončení na 30. září 2021. |
|
dc.format |
94 s. (25 722 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
personální činnosti
|
cs |
dc.subject |
hodnotová nabídka pro zaměstnance
|
cs |
dc.subject |
Human Resources Management
|
en |
dc.subject |
Personnel Marketing
|
en |
dc.subject |
Employer Brand
|
en |
dc.subject |
Personnel Activities
|
en |
dc.subject |
Employee Value Proposition
|
en |
dc.subject |
EVP
|
en |
dc.title |
Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Personnel Marketing in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Personnel marketing is an important area, especially when it comes to creating the good name of the organization, which forms the basis for recruiting employees and their subsequent stabilization. The main goal of the master thesis was to analyse the current state and then propose measures that will increase the level of personnel marketing in the selected company. The analysis of the current state of personnel marketing was prepared based on interviews, personnel indicators, analysis of internal materials and a questionnaire survey. The questionnaires were evaluated using descriptive statistics and regression analysis. It was found that the remuneration and evaluation of employees have a significant effect on the attractiveness of the employer. The project part contains proposals for measures, the implementation of which will contribute to increasing the attractiveness of the company as an employer, stabilizing existing employees and expanding awareness of the company. The total cost of the project was estimated at approximately CZK 245,000. The start of the project was set for 2 November 2020 and the expected end date for 30 September 2021. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55117
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|