Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě |
Autor: |
Směšná, Petra
|
Vedoucí: |
Matošková, Jana
|
Abstrakt:
|
Personální marketing je důležitou oblastí zejména při tvorbě dobrého jména organizace, což tvoří základ pro získávání zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Hlavním cílem diplomové práce bylo provést analýzu současného stavu a následně navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení úrovně personálního marketingu ve vybrané firmě. Analýza současného stavu personálního marketingu byla zpracována na základě rozhovorů, personálních ukazatelů, rozboru interních materiálů a dotazníkového šetření. Vyhodnocení dotazníků bylo provedeno pomocí popisné statistiky a regresní analýzy. Bylo zjištěno, že významný vliv na atraktivitu zaměstnavatele má odměňování a hodnocení zaměstnanců. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity firmy jako zaměstnavatele, stabilizaci stávajících zaměstnanců a rozšíření povědomí o firmě. Celkové náklady projektu byly odhadnuty přibližně na 245 000 Kč. Začátek projektu byl stanoven na 2. listopadu 2020 a předpokládané datum ukončení na 30. září 2021. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48467
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55117
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet