Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt personálního marketingu ve vybrané firmě
Autor: Směšná, Petra
Vedoucí: Matošková, Jana
Abstrakt: Personální marketing je důležitou oblastí zejména při tvorbě dobrého jména organizace, což tvoří základ pro získávání zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Hlavním cílem diplomové práce bylo provést analýzu současného stavu a následně navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení úrovně personálního marketingu ve vybrané firmě. Analýza současného stavu personálního marketingu byla zpracována na základě rozhovorů, personálních ukazatelů, rozboru interních materiálů a dotazníkového šetření. Vyhodnocení dotazníků bylo provedeno pomocí popisné statistiky a regresní analýzy. Bylo zjištěno, že významný vliv na atraktivitu zaměstnavatele má odměňování a hodnocení zaměstnanců. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity firmy jako zaměstnavatele, stabilizaci stávajících zaměstnanců a rozšíření povědomí o firmě. Celkové náklady projektu byly odhadnuty přibližně na 245 000 Kč. Začátek projektu byl stanoven na 2. listopadu 2020 a předpokládané datum ukončení na 30. září 2021.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48467
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 55117


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
směšná_2020_dp.pdf 2.938Mb PDF Zobrazit/otevřít None
směšná_2020_op.docx 24.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
směšná_2020_vp.docx 25.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet