Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Moravčíková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48462
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit takový projekt, který by pomohl zlepšit využívání sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část definuje digitální marketing, sociální sítě a marketingovou komunikaci. Praktická část je navíc rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována charakteristice společnosti a dílčím analýzám hodnotící současný stav společnosti a jejího dosavadního využívání sociálních sítí. Závěrem této části je SWOT analýza, která navazuje na zjištění z předchozích analýz a je rovněž podkladem pro zpracování následné projektové části. Projekt bude obsahovat několik konkrétních návrhů na zlepšení, jenž budou následně podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 139 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Social Networks en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create a project that would help improve the use of social networks for marketing purposes in a selected organization. The work is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part defines digital marketing, social networks and marketing communication. In addition, the practical part is divided into analytical and project part. The analytical part is devoted to the characteris-tics of the company and partial analyzes evaluating the current status of the company and its current use of social networks. The conclusion of this part is a SWOT analysis, which builds on the findings of previous analyzes and is also the basis for the processing of the subsequent project part. The project will contain several specific suggestions for improve-ment, which will be subjected to time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55111
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
moravčíková_2020_dp.pdf 3.016Mb PDF View/Open None
moravčíková_2020_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
moravčíková_2020_vp.docx 31.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account