Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Moravčíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48462
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit takový projekt, který by pomohl zlepšit využívání sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část definuje digitální marketing, sociální sítě a marketingovou komunikaci. Praktická část je navíc rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována charakteristice společnosti a dílčím analýzám hodnotící současný stav společnosti a jejího dosavadního využívání sociálních sítí. Závěrem této části je SWOT analýza, která navazuje na zjištění z předchozích analýz a je rovněž podkladem pro zpracování následné projektové části. Projekt bude obsahovat několik konkrétních návrhů na zlepšení, jenž budou následně podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
139 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create a project that would help improve the use of social networks for marketing purposes in a selected organization. The work is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part defines digital marketing, social networks and marketing communication. In addition, the practical part is divided into analytical and project part. The analytical part is devoted to the characteris-tics of the company and partial analyzes evaluating the current status of the company and its current use of social networks. The conclusion of this part is a SWOT analysis, which builds on the findings of previous analyzes and is also the basis for the processing of the subsequent project part. The project will contain several specific suggestions for improve-ment, which will be subjected to time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55111
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account