Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Moravčíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit takový projekt, který by pomohl zlepšit využívání sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část definuje digitální marketing, sociální sítě a marketingovou komunikaci. Praktická část je navíc rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována charakteristice společnosti a dílčím analýzám hodnotící současný stav společnosti a jejího dosavadního využívání sociálních sítí. Závěrem této části je SWOT analýza, která navazuje na zjištění z předchozích analýz a je rovněž podkladem pro zpracování následné projektové části. Projekt bude obsahovat několik konkrétních návrhů na zlepšení, jenž budou následně podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48462
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55111
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet