Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Macháňová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48459
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o fungování cestovního ruchu v Hranicích a jeho aktuální situaci. Práce se zabývá marketingovou komunikací v on-line prostředí a jeho vlivu na cestování. Cílem bylo zpracování projektu pro zavedení on-line propagace do běžných činností cestovního ruchu ve městě. Teoretická část práce pojednává o základních poznatcích o cestovním ruchu, marketingové komunikaci a on-line nástrojích propagace. V praktické části jsou využity analytické metody ke zhodnocení prostředí a posouzení současné komunikace. V závěrečné části práce je zpracován projekt zavedení digitálních nástrojů propagace do cestovního ruchu města. V projektu jsou nabídnuty možné návrhy implementace sociálních sítí do komunikace destinace. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
125 s. (179 036 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
turistické informační centrum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourist information centers
|
en |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích |
|
dc.title.alternative |
The Implementation of On-line Marketing Tools into Tourism Management in Hranice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the functioning of tourism in Hranice and its current situation. The thesis looks into marketing communication in the online environment and its impact on travelling. The aim was to develop a project for the introduction of online promotion into the current activities of tourism in the town. The theoretical part deals with basic knowledge about tourism, marketing communication and online promotion tools. In the practical part, analytical methods are used to evaluate the environment and to assess current communication. In the final part of the thesis, there is a processed project of introducing digital tools of promotion into the tourism of the town. The project offers possible proposals for the implementation of social networks in hotel communication. It also includes time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55108
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account