Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Macháňová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48459
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o fungování cestovního ruchu v Hranicích a jeho aktuální situaci. Práce se zabývá marketingovou komunikací v on-line prostředí a jeho vlivu na cestování. Cílem bylo zpracování projektu pro zavedení on-line propagace do běžných činností cestovního ruchu ve městě. Teoretická část práce pojednává o základních poznatcích o cestovním ruchu, marketingové komunikaci a on-line nástrojích propagace. V praktické části jsou využity analytické metody ke zhodnocení prostředí a posouzení současné komunikace. V závěrečné části práce je zpracován projekt zavedení digitálních nástrojů propagace do cestovního ruchu města. V projektu jsou nabídnuty možné návrhy implementace sociálních sítí do komunikace destinace. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 125 s. (179 036 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject turistické informační centrum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourist information centers en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject social media en
dc.title Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
dc.title.alternative The Implementation of On-line Marketing Tools into Tourism Management in Hranice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the functioning of tourism in Hranice and its current situation. The thesis looks into marketing communication in the online environment and its impact on travelling. The aim was to develop a project for the introduction of online promotion into the current activities of tourism in the town. The theoretical part deals with basic knowledge about tourism, marketing communication and online promotion tools. In the practical part, analytical methods are used to evaluate the environment and to assess current communication. In the final part of the thesis, there is a processed project of introducing digital tools of promotion into the tourism of the town. The project offers possible proposals for the implementation of social networks in hotel communication. It also includes time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55108
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
macháňová_2020_dp.pdf 4.506Mb PDF View/Open None
macháňová_2020_op.docx 24.64Kb Unknown View/Open None
macháňová_2020_vp.docx 25.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account