Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích |
Autor: |
Macháňová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o fungování cestovního ruchu v Hranicích a jeho aktuální situaci. Práce se zabývá marketingovou komunikací v on-line prostředí a jeho vlivu na cestování. Cílem bylo zpracování projektu pro zavedení on-line propagace do běžných činností cestovního ruchu ve městě. Teoretická část práce pojednává o základních poznatcích o cestovním ruchu, marketingové komunikaci a on-line nástrojích propagace. V praktické části jsou využity analytické metody ke zhodnocení prostředí a posouzení současné komunikace. V závěrečné části práce je zpracován projekt zavedení digitálních nástrojů propagace do cestovního ruchu města. V projektu jsou nabídnuty možné návrhy implementace sociálních sítí do komunikace destinace. Součástí je i časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48459
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55108
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet