Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48443
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email marketingu a offline marketingu. Na základě skutečností zjištěných v praktické části práce bylo navrženo zlepšení, které může firmě napomoct k efektivnější komunikaci. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
inzertní platforma
|
cs |
dc.subject |
sdílená ekonomika
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising platform
|
en |
dc.subject |
shared economy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Improvement of the Platform NajdiKáru s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the diploma thesis is to improve the marketing communication of the NajdiKáru advertising platform. The essence was to improve the existing communication with the intention of gaining a greater awareness of the company and reaching potential users. Analyses were performed to help identify shortcomings in the use of communications. These problems concerned websites, mobile applications, social networks, advertising systems, or email marketing. Based on the facts found in the practical part of the work, an improvement was proposed, which can help the company to communicate more effectively. These proposals were subjected to cost, time, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55091
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account