Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o. |
Autor: |
Fialová, Denisa
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email marketingu a offline marketingu. Na základě skutečností zjištěných v praktické části práce bylo navrženo zlepšení, které může firmě napomoct k efektivnější komunikaci. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48443
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55091
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet