Tvorba koncepce CRM a její implementace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba koncepce CRM a její implementace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Mikysková, Dita
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:14:12Z
dc.date.available 2010-07-16T06:14:12Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4843
dc.description.abstract Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému závisí na tom, jak je organizace schopna tyto informace využít pro marketing, prodej a diferencované poskytování služeb svým zákazníkům. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 1698887 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Řízení vztahu se zákazníkem cs
dc.subject marketing cs
dc.subject efektivnost cs
dc.subject inteligence systému obchodní i zá-kaznická cs
dc.subject diferenciace cs
dc.subject datový sklad cs
dc.subject znalosti databází cs
dc.subject životní hodnota zákazníka cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject marketing en
dc.subject effectiveness en
dc.subject intelligence of system/ Business Intelligence en
dc.subject customer intelligence en
dc.subject differentiation en
dc.subject data warehouse en
dc.subject data mining en
dc.subject customer lifetime value en
dc.title Tvorba koncepce CRM a její implementace cs
dc.title.alternative Creating of the CRM conception and it's implementation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The main purpose of CRM is not to find out, what customer wants and needs, and to de-liver this service or goods. In the first place CRM should help increase shareholder value of companies by delivering only those services and goods and only to those customers that are profitable for the company. CRM system is only a tool enabling effective communica-tion with the customers, gathering information about customers and processing of this in-formation. CRM system implementation can be successful only in case customer centric behaviour is part of the company strategy and is reflected not only in systems, but also in processes and staff mindset. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4848
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mikysková_2007_bp.pdfBlocked 1.620Mb PDF View/Open
mikysková_2007_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
mikysková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account