Tvorba koncepce CRM a její implementace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba koncepce CRM a její implementace |
Author: |
Mikysková, Dita
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému závisí na tom, jak je organizace schopna tyto informace využít pro marketing, prodej a diferencované poskytování služeb svým zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4843
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4848
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account