dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Košanová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48383
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické části bude nejprve představena společnost, která se stala předlohou diplomové práce, a obor, v němž na trhu působí. Následně dojde k zmapování on-line marketingových aktivit firmy a její konkurence. Stěžejní část práce se věnuje výhradně PPC kampaním. Bude zde popsáno zhodnocení stavu reklamy před optimalizací, definování nových cílů a vyhodnocování PPC reklamy. Výsledkem diplomové práce bude návrh nových metod a optimalizačních postupů a jejich aplikace v praxi. |
|
dc.format |
103 s. (173 888 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
PPC systém Sklik
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Internet Advertising
|
en |
dc.subject |
PPC Advertising
|
en |
dc.subject |
PPC System Sklik
|
en |
dc.subject |
Optimalization
|
en |
dc.title |
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik |
|
dc.title.alternative |
The Optimalization and Methods of the Performance Improvement of PPC Campaigns in the Sklik System |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part will explain the reader the issues of on-line marketing, marketing tools, primarily PPC campaigns. At the same time will the reader gain a basic insight into the PPC system Sklik, its tools and the division of the search and content network. It will also explain the necessary theoretical basis for PPC advertising evaluation - directly in the Sklik system interface as well as external tools indicators. The practical part will first introduce the company which became the model for the diploma thesis and the market field in which it operates. Subsequently, the company's on-line marketing activities and its competitors will be mapped. The main part of the thesis is devoted exclusively to PPC campaigns. It describes the advertising status evaluation before optimization, defining new goals and PPC advertising evaluation. The thesis will result in a proposal of new methods and optimization procedures and their application in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55009
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|