Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Autor: Košanová, Lucie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické části bude nejprve představena společnost, která se stala předlohou diplomové práce, a obor, v němž na trhu působí. Následně dojde k zmapování on-line marketingových aktivit firmy a její konkurence. Stěžejní část práce se věnuje výhradně PPC kampaním. Bude zde popsáno zhodnocení stavu reklamy před optimalizací, definování nových cílů a vyhodnocování PPC reklamy. Výsledkem diplomové práce bude návrh nových metod a optimalizačních postupů a jejich aplikace v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48383
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 55009


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
košanová_2020_dp.pdf 3.358Mb PDF Zobrazit/otevřít None
košanová_2020_op.docx 24.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
košanová_2020_vp.docx 31.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet