dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hrošová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48377
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
159 s. (27 855 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová |
|
dc.title.alternative |
The Project of an Improving Marketing Communication in the Company Confectioner´s and Bakery Jana Pitrová |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part there is a brief introduction of the con-fectionery, including the offer of confectionery and bakery products, finding out the current state of marketing communication, revealing competition and it also includes other analyzes. Based on analyzes, the last project part is performed, which contains activities aimed at improving the marketing communication of confectionery. The project is subjec-ted to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55002
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-01 |
|