Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
Autor: Hrošová, Olga
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48377
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55002


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrošová_2020_dp.pdf 8.054Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrošová_2020_op.docx 32.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrošová_2020_vp.docx 31.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet