Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová |
Autor: |
Hrošová, Olga
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48377
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55002
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet