Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48374
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů. Text této práce může dále sloužit jako podklad pro orientaci v možnostech online marketingu, zejména pro začínající podnikatele. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
UX analýza
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
UX analysis
|
en |
dc.title |
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod |
|
dc.title.alternative |
Project of Online Marketing Communication for a New E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create online marketing communication for a new e-shop. The first part is devoted to the theoretical definition of e-commerce and typical tools of online marketing. This knowledge is further used in the second part of this thesis in situation analysis, UX analysis and in the proposed of online marketing communication. The project is submitted to risk, time and cost analysis. The text of this thesis can also serve as a basis for orientation in the possibilities of online marketing, especially for beginning entrepreneurs. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
54998
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account