Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod |
Autor: |
Fialová, Markéta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů. Text této práce může dále sloužit jako podklad pro orientaci v možnostech online marketingu, zejména pro začínající podnikatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48374
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
54998
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet