Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bedřich, Ing. Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48371
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. |
|
dc.format |
111 s. (186 945 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Project of Effective Using of Social Media Networks in Marketing Communication of the Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vykydalová, Nikola |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the matter of the effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company. In the theoretical part, there are explained the theoretical basis relating to the matter of the marketing communication and the social media marketing. Further the chosen company is introduced and the current status of using of social media networks in the marketing communication of the chosen company is analysed including the comparison of using of these social media in the marketing communication with the competitions of the chosen company. Then the SWOT analysis involving the outcomes of the previous analyses follows. In the conclusion of the practical part, there are presented the results regarding to the questionnaire research. Based on the gained knowledge of the analytical part, the project of effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company is proposed. The costs, time and risks of the project are analysed at the end of this master thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
54995
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account