Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bedřich, Ing. Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48371
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy.
dc.format 111 s. (186 945 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject social networks en
dc.subject advertisement en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy
dc.title.alternative The Project of Effective Using of Social Media Networks in Marketing Communication of the Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vykydalová, Nikola
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the matter of the effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company. In the theoretical part, there are explained the theoretical basis relating to the matter of the marketing communication and the social media marketing. Further the chosen company is introduced and the current status of using of social media networks in the marketing communication of the chosen company is analysed including the comparison of using of these social media in the marketing communication with the competitions of the chosen company. Then the SWOT analysis involving the outcomes of the previous analyses follows. In the conclusion of the practical part, there are presented the results regarding to the questionnaire research. Based on the gained knowledge of the analytical part, the project of effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company is proposed. The costs, time and risks of the project are analysed at the end of this master thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 54995
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
bedřich_2020_dp.pdf 5.645Mb PDF View/Open None
bedřich_2020_op.docx 24.68Kb Unknown View/Open None
bedřich_2020_vp.docx 31.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account